tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 21, 2017

Kalau korang perasan

Kalau korang perasan,
Yui jarang dah nak update blog


Kalau korang perasan,
Yui banyak "berbunyi" di FB sendiri


Kalau korang perasan,
Perlahan-lahan rentak berblog


Haaaa,
Puncanya ialah KEMALASAN


Sobsobsob.


Siapa nak perasan?
Tak kisah pun dengan ko Yui oiiii. Hahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Monday, February 20, 2017

Roti Sardin bekal dari mak tersayang

Alhamdulillah,
Pagi ini dapat bekal lagi. Semua yang bekerja, semua dapat bekal. Hehehehe. Mana idaknya, Yui dah beli salad, tomato, maka kenalah semua makan. Kata nak makan sayur sangatkan, kita buat cara begini. Ekekeke.




Bekal dari mak tersayang haruslah SENTIASA SEDAP. Sama macam bekal roti sapu planta bergula haritu. ALLAH, kenyang sangat. Yui baru makan 1.


Terima kasih mak.
Orang saaaaaayaaaaaanggggg mak sangat-sangat!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Thursday, February 16, 2017

Bekal roti sapu planta bergula

Tengok roti sapu planta mesti teringat iklan yang mak dia gigih kayuh basikal kejar bas, pastu semata nak sapu planta. Muahahahaha, terkesan iklan tu ea walau tak logik!


Oklah,
Pagi tadi mak Yui bagi bekal roti + butter & gula. ALLAH, walau ringkas tapi sedap dan kenyang sebab air tangan bonda sendiri. Maka, sarapan Yui tadi makan 3 keping. Kenyang sesangat.





Ini barulah betul ibu gigih bagi bekal pada anaknya. Ekekeke. Terima kasih mak. Muaaaahhh! Sayang mak.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Wednesday, February 15, 2017

WW 3 [2017] - Menjaga kesihatan ikut cara Nabi






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^