tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, February 06, 2011

Contest Saya Sayang Kawan-Kawan Saya


skg settlekan tag lgi untuk join contest!!!

contest SAYA SAYANG KAWAN2 SAYA



nak tau syrat2,hadiah pe sume leh CLICK HERE

sy dah follow nom 37 yer

gmbr yg dipertaruhkan ialah


rakan2 Pembimbing Rakan Siswa (PRSP) PUO

dan juga gambar ini


sewaktu berkonvo PUO

and lastly gmbr ini


ketika lawatan ke Politeknik Kota Kinabalu,Sabah



SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA...

mereka adalah insan yg memberi warna warni kepada kehidupan sy selaen kuarga n kekasih hati sy..mereka adelah suka n duka sy...sgt gembira setiap kali bersama mereka...mereka memahami ape yg sy inginkan even bknla kwan rapat...skg,walaupun sy telah bekerja,sy berharap hbgn sy bersama kwn2 sy tetap utuh untuk selamanya..ingtlah bahawa setiap kenangan antara kt tetap terpahat di hati sy!!!!

mangsa tag kali ini ialah 3 orang


nuyui: ok tuan tanah,lepas x ni???penyertaan diterima ke x???




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

0 dak comei sayang YUI: