tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, October 21, 2014

Kek hari jadi dari adik

Gigih aku tengok adik perempuan aku buat kek 17 hb lepas. Aku sangka saja-saja dia buat memandangkan dia suka baking even tak berapa pandai macam kakaknya juga. Hahahaha.


Siap beli cream cheese, pewarna, tepung naik sendiri, hiasan bunga. Pergh! Gigih adik aku seorang ini. Sampai ada yang "bantat" atau dikenali tidak naik.




Percubaan pertama katanya. Oklah adikku, sedap juga. Kucing pun join sekali makan. Korang jangan pelik sebab ada antara kucing aku memang makan apa yang kami makan termasuk kuih muih. Selagi tak bagi selagi itu menyempit di tepi kita. Itu peel Muna.


Korang baca wish adik aku. 




Bukan main sedap dia cakap aku kuat bebel. Tapi betul pun dan aku membebel semuanya bersebab. Untuk kebaikan adik-adikku, darah dagingku.


Terima kasih Ana untuk kek ini. Lain kali buat lagi ok. Mehmeh.


Ini kek pertama. Ececeh ada kek keduakah? Tunggu dan lihat.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Lea IsNawi said...

hehehe..comel je kek tuu

Anum said...

simple

Mrs Velentine said...

SO SWEET NAMPAK SEDAP JER..HAPPY BIRTHDAY YUI

NM03 said...

hepi beday awak!

Mun said...

xcantek xpe..janji ikhlas dari hati...hehehehe

so sweet la adik...

Ann Ishak said...

oh terharunya...best kalau ada adik ni kan :)

AnneRaini said...

alalala bestnye ade org buatkan kek...rupa tak penting yg penting rasa..hehe

Mila Ahmad said...

mula-mula kita igt beg plastik putih yang ada corak bunga2 rupa-rupanya kek hihi, sweet sgtlah adik...

Zura Tahir said...

simple je kek nye...

Mardiah Diana said...

Cantiknya kek dik Yui ni....

Azhafizah MN said...

demi kakak tersayang..gigih dia kan

Unknown said...

alalaa sweet :) takpe sekurangny2 dia buat utk hari jadi kakak dia

Anonymous said...

hihi walaupun bantat tapi sedap sebab adik sayang buatkan. bila tengok effort mmg semua jadi bes. the thought that counts ^^