tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, October 30, 2014

Sample produk Mary Kay dari The Touchez

Pernah dengar Mary Kay? Aku pernah dengar tapi tak pernah mencuba. Ramai yang guna rupanya termasuk junior aku sendiri & dia pun dah jadi wakil Mary Kay juga. 


Hari itu ternampak post dari The Touchez yang offer sample percuma. Aku apa lagi, desuuupp komen nak cuba. Alhamdulillah sample dah selamat sampai cuma belum selamat cuba. Sayang benor rasanya!




Aku tak sabar nak cuba lipstik. Bak kata adik perempuan aku, produk Mary Kay bagus. Kawan-kawan dia ramai guna. Dari segi harga memang nampak mahal tapi kalau KUALITI BAGUS apa salahnya. Produk pun tahan lama.


Jadi, cik Aze Rahamat a.k.a owner The Touchez, Yui akan review produk-produk ini. Tunggu tau review tulus ikhlas dari Yui.


Kalau korang nak cuba sendiri produk Mary Kay, jangan segan silu "selak" FB Page yang dinyatakan seperti di bawah.


Owner : Aze Rahamat
FB page : The Touchez




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Anum said...

assalamualaikum
singgah pagi
sory x sempat nk komen anum bz hari ini

NAZLIANA SI CUTE said...

best ni..

lynndamya said...

Salam, haa akak senior sy masa sekolah dulu pun dah jd wakil Mary Kay jugak..nampak hebat sgguh skang ni..dgr citer produk Mary Kay bagus juga, cuma xpernah guna..haha lipstik pula tu~

Unknown said...

memang bagus produk may kay..

Unknown said...

Mary Kay mmg produk bagus.. tp ada sediki mahal la.. sesuai la kot dgn produknya berkualiti

Lea IsNawi said...

Untungla dpt free.
Nak jugakkk! Hukhuk

eima said...

penah pakai dulu tahun 2004.. tp tak serasi ngan kulit kot byk naik ruam halus² kat muka ... aku guna set ape tah dah lupa ...warna pink botol die pastu cleanser die jenis cream tu

Azhafizah MN said...

pernah cuba produk set mary kay..tapi tu lah guna 1 set je..lepas tu xmampu dah nak repeat guna..huhu