tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, April 27, 2015

REVIEW : Fast & Furious 7

Jujur, aku tak follow sangat cerita ini dari awal. Nama watak pun aku tak ingat mana. Tapi aku suka dengan ceritanya. Baru ini, berkesempatan nak tengok cerita fast & furious 7 di GSC Ipoh Parade. Tengok lambat, tiket murah. Hahahaha!


Awal-awal cerita dah buat aku excited nak tahu kesudahan. Cerita aksi tapi penuh dengan isi. Ada iktibarnya.


Tak perlu aku nak cerita dari A-Z. Cukuplah aku katakan, cerita ini memang best walau di akhir, watak Paul sudah ditukar ( oleh kerana kematiaannya ). Nampak sangat badan & kepala orang berlainan ( di penghujung cerita dalam kereta ).


Cerita ini juga berjaya buat aku MENITISKAN AIR MATA. Aduhai, hati tak kuat! Konon kental. Hahaha.


Di akhir cerita, bila tunjuk mereka pergi ke laluan yang berbeza, kita dapat rasakan sendiri apa maksudnya. Sungguh tragis!


Apa pun aku bagi 4.9/5 bintang!
Lagu pun sedap didengar.


Terima kasih kepada yang sudi belanja tiket wayang.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

emmadianablogspot said...

mase tengok tu , xdpt tengok last , husb ccepat kuo panggung :'(

Permata Malap said...

teringin sangat nak tengok.tapi tulah,entah bila la dapat pergi ni.

Sally Samsaiman said...

sedih kan...? tak tau la ape rupa Fast Furious 8 nnt :')

AnneRaini said...

akak langsung tak pernah tgk fast furious walau no berapa pun..haha

Cho Zila said...

akakpun cam nak tenogk .. masanyer tu yang payah hadir...

ezy.fia said...

bestnye dpt tgok cite tu..
huhu..
nk tgk jgk

jie susanos said...

Bestkan cter tu..

Azhafizah MN said...

tak tengok lagi cerita ni =__='