tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, June 10, 2015

APABILA BEKERJA SECARA KONTRAK

Semua yang berkerja di sini, semuanya kontrak ( sebab satu office macam itu ). Tak terkecuali juga aku. Memandangkan kontrak aku bermula bulan Jun 2011 ( walau aku dah berkhidmat sejak Mac 2011 ), jadi setiap tahun jika masih ada rezeki, borang kontrak akan diberikan.




Tahu macam mana perasaan pekerja kontrak?
Bimbang, cemas semua ada. Iyalah, kita kerja tapi kalau tiba-tiba berlaku perkara tak terduga, memang beri kesan.


Apa pun, inshaaALLAH jika kita kerja baik-baik, akan dipermudahkan.
Moga aku bertahan di sini. Aamiin.


Aku bahagian emas sahaja.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Anum said...

inshaallah

ezy.fia said...

kalo dah tetap lain cite kan..
ni kontrak..
mmg sentiasa cemas.. huhu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Semoga Yui terus brtahan kat sana sampai bila2 yer...

Cik Nor said...

moga sentiasa murah rezeki..aamiin

najiahs said...

insyaAllah..semg dipermudhkn

Siti Sharini said...

moga dipermudahkan..start next week kita pun kerja kat ipoh. jom luch sekali sblm puasa!

PeRdU cINta said...

Amenn..yakin..

eima said...

semoga dipermudahkan

Wak Lat said...

salam. hee samalah kita ., saspenns kann ., huhu2 ;p

arysha_fayyadh said...

Assalam yui,
ahkak konpius la ayat last yui tuuuuuuuu
aku bahagian emas sahaja?????

Azhafizah MN said...

Moga rezeki Yui di tempat yang sama lagi.