tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, August 21, 2015

Cinta hati : Lela

Selain dari darah daging aku sendiri, aku juga ada cinta hati yang lain. Ramai, eh banyak! Banyak sebab dia binatang tapi aku anggap macam keluarga aku juga.



Inilah satu-satunya kucing yang sangat eksyen. Anak dara yang berlagak. Susah kalau panggil dia sebab dia takkan pandang melainkan waktu dia lapar. Haaa, macam dalam gambar. Itulah gayanya minta simpati nak makanan. Hahahaha!


Lela oh lela, walau kamu eksyen tapi mummy yui sayang kamu.


Umur Lela dekat 3 tahun.


Lela sewaktu kecil [entry]




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Murni Alysa said...

dara berhias..comey

Diya Hanun said...

comeynye XD

Unknown said...

sakan lela.. terserlah eksyen dya tu..

Miza Idgihat said...

Hahaha actuallykan kak, kalau kucing tu makin sombong.. makin la kita rasa nak sayang kan kak. XD

Kak Wawa said...

COmeynye lela..saya ade baby..")

Anonymous said...

cantik bulu lela

jemput baca
http://akuhanyagadiskampung.blogspot.com/2015/08/promosi-penghabisan-stok-pureen-2015.html

arysha_fayyadh said...

Assalam yui,
alooooo
nomeinya iyer
besor rantai
asai dari penang kaaaaaaaaa???
he3

Azhafizah MN said...

geram tau kucing yang berlagak sombong ni..peratus nak kena buli tu tinggi..hihi

Dunia Zumal said...

Pinjam Lela tu boleh ???

IntaNBerliaN said...

eee comelnya... dia comel, sbb tu dia eksyen.. hihi