tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, November 25, 2015

Menang Vitamin C Rosehip from UK

Alhamdulillah, rezeki aku kali ini. Aku main jawab di post penjual. Aku antara yang terpilih dapat Vit C Rosehip.



Ada 30 biji, cukup untuk 1 bulan


Untung sangat dapat Vit C sebab vitamin c aku dah habis. Jimat duit.


Oh ya, sebelum ini aku pernah makan 2 botol vit c ini & memang ada hasil terutama kecilkan liang pori pada wajah. Ini pengalaman peribadi aku.  Tapak kaki pun jadi lembut. Memang tak menyesal cuba!


Ada beberapa jenis keluaran Vitamin C. Yang ini dari UK. Original sebab memang banyak testimoni.


Kalau ada nak order, boleh roger sebab kawan aku ada jual.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Anum said...

tahniah

Sally Samsaiman said...

banyak betul benda supplement sekarang ni kan..hihi

Unknown said...

elok amalkan vita c. blh tingkatkan sistem imunisasi. sy amalkan vita c jugak ;)

Cik Ash said...

tahniah semua..

Unknown said...

tahniah.. rzki tu

Siti Yang Menaip said...

jauh tu terbang dari UK.. ehehe.. kalau bagus continue amalkan..
smoga dapat manfaat =)

Zafirah Kama said...

tahniah ! doc advise kurangkan vit C.. katanya dah banyak..

tapi, suka part kecilkan liang roma tu.. ^_^

eima said...

tahniah .... rezeki

Azhafizah MN said...

Bagus makan Vit C. Tahniah Yui