tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, March 10, 2016

Cabaran 30 hari Nurul Yui bersama Perlaking

Ecehhhh!! Cabaran sungguh. Eh, aku memang teruja nak cuba Perlaking since aku sendiri menjual, nak juga merasa. Tercabar tengok kesan yang ada pada pengguna-pengguna Perlaking.


Ada yang kulit lebih cerah, licin, jeragat pudar, jerawat takde, yang turun berat badan, senang lawas, tapak kaki licin, rambut kurang gugur dan macam-macam lagi. Jadiiiii, tu pasal nak juga try kat diri sendiri.


Sama macam mana sebelum ini aku guna CMD, memang serasi satu keluarga!! Tapiiii sekarang kena "stop" kejap CMD sebab nak tengok keberkesanan Perlaking pada diri sendiri. InshaaALLAH aku akan update dari masa ke semasa.


Perubahan atau tidak, aku tetap akan cerita. Yelaaa, jujur itu penting. Bukan takat nak melariskan produk, pungpang semua ok. Semua ikut keserasian ya!!! Sebab itu kena cuba. Harus cuba!!




Secara rasmi, 10/3/2016 bermulalah cabaran 30 hari Nurul Yui bersama Perlaking.


Nantikan update dari masa ke semasa. Ecehhhh. Siapa yang nak cuba juga, meh dapatkan dari aku. Harga pasaran RM 160 untuk 30 sachet. Tapiiiii siapa yang beli dari aku, aku akan bagi harga istimewa. Jimaaaaat!!




💁🏻Nurul Yui
📱 019 2331810


#perlaking #trusteddropship #originalperlaking#penggunaperlaking #perlakingmurah


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Unknown said...

Perlaking? First time dengar product niy. Kalo CMD yer memang selalu dengar. Btw, goodluck Yui. Hehe !

miss eimanhikmah said...

first time dgr perlaking..untuk apa tu?

aizamia3 said...

Moga berjaya.. InsyaAllah.

Zafirah Kama said...

First time dengar jugak.. tapi muka yui dah oke

Unknown said...

mahal kan perlaking ni?

Azhafizah MN said...

selamat berperlaking pulak :)

Mrs Velentine said...

selamat mencuba

SIQAHIQA said...

First time dengar produk nie. Nanti review lah pasal nie. Tengok kulit awak lawa je.. Hii.

arzmoha said...

ini baru betui...cuba dulu dan bila berhasil sudah pasti ramai percayainya...

Siti Yang Menaip said...

pergh kakak !! flolesssss jadinya =D