tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, May 25, 2016

Chee Cong Fun food court AEON Station 18

Antara menu yang rajin aku beli kalau masuk AEON Station 18. Lebih suka asam laksa tapi sesekali rajin beli yang ini.




Chee cong fun biasa rasanya RM 4.50. Isi ikan dan lain-lain aku tambah seketul dua. Saja bagi meriah pinggan. Yang pasti, aku habis makan sebab aku suka. Heeeee.


Kenalah dengan tekak aku yang suka biasa-biasa aje.


Makan ini dulu sebelum layan AADC 2. Review entry berikutnya.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

Fatimah Nabila said...

apa tu, apa tu?? xpernah mkn punn..haha!

Anum Abdullah said...

singgah sini yuii..

Siti Sharini said...

tak pernah try lagi

eima said...

ape tu tak pernah mkn ... hehehe klu selain dr menu melayu sy jrg sgt nj cuba

SIQAHIQA said...

Tak pernah dengar apatah lagi makan. Nampak selera je yui makan.