tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 02, 2017

Review Peribadi : Ayaq Mangga by Bonda

Dalam bulan puasa, ternampak plak di FB pasal ayaq mangga ni, amboiii kemain tekak ni meronta je nak. Hahaha. Padahal air buah mangga yang pastinya kita sendiri boleh buat. Malas atau rajin je sebenarnya.



500 ml RM 8


Ayaq Mangga by Bonda ini Yui beli ketika berkunjung ke bazar ramadhan di Sg Siput. Rupanya ada pelbagai brand/keluaran. Ini pun beli secara tak sengaja sebab rasa menarik. Hahaha.


Untuk tekak Yui,
air ni memang rasa original manis buah. Maksud Yui, takde pemanis tambahan. Tidak terlalu pekat tapi kalau sekali telan habis je. Kahkah.


Jadi,
Bolehlah sekadar mencuba. Kalau rajin buat sendiri, lagi banyak air mangga yang korang boleh dapat. Kalau malas, beli. Senang.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaa air mangga my fav

Eeca Shyaa said...

kalau pure buah mmg sedap. kalau dah campur2 mungkin rasanya kurang.

eMMe said...

gulp! menitik air liur akak, hahahaa...

Norlaili A Wahab said...

sedapnya....terliur tengok ni ;)

anak denesor said...

tgh pose tgk air..perghhh terus dahaga

Azhafizah Md Nor said...

tekak memang meronta nampak air sedap bulan puasa ni..adududu terliur suda